۱۳۸۹ اسفند ۳, سه‌شنبه

طراحی سایت باب طبع موتور جستجوگر


طراحی سایت باب طبع موتور جستجوگر
ایجاد سایت باب طبع موتور جستجو گر  باید هدف هر شرکتی باشد که در تجارت اینترنتی فعالیت می کند. استفاده از موتور های جستجوگر معمول ترین راه جستجو در شبکه است که کاربران اینترنت از آن استفاده می کنند . در واقع 85 درصد از افرادی که از اینترنت استفاده می کنند از موتورهای جستجوگر به عنوان اصلی ترین راه برای یافتن اطلاعات مورد نظر شان استفاده می کنند. با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با شرکتتان در مکانهای مناسب از سایت خود، می توانید رتبه سایت خود را نزد موتورهای جستجوگر بهبود ببخشید. شما می توانید این کلمات کلیدی  انتخاب شده را در Meta-tag های کلمات کلیدی  و همچنین Meta-tag های شرح هر صفحه داشته باشید . از دیگر جاهایی  که می توانید این کلمات کلیدی را داشته  باشید نام دامنه تان (در صورن امکان ) عناوین صفحه و متن صفحه ، Alt tag های تصاویر  و سر صفحه ها است . اخیراً بسیاری از موتورهای  جستجوگر تاکید روی تعیین رتبه بندی سایت ها بر اساس لینک هایی که به آن ها شده است نموده اند. این بدان معنی است که هر چه تعداد سایت های وب که به سایت شما لینک دارند بیشتر شود. سایت شما در نتایج موتورجستجوگر در مکان بالاتری قرار می گیرد.
گنجاندن مولدهای ترافیک مکرر در سایت
هر سایت وب باید به گونه ای طراحی شود که بازدیدکنندگانش را برای نوبتهای بعد نیز به سمت خود بکشاند اگر هدف اصلی سایت وب شما فروش کالاها و خدمات و یا ایجاد مارک دهی باشد ، تولید ترافیک مکرر برای سایت وب شما را در نیل به این اهداف یاری  خواهد کرد. تولید ترافیک مکرر برای سایت عامل مهمی در موفقیت درون خطی شماست و به روش های  مختلف می توان به آن رسید استفاده از رقابتها و مسابقات و نیز مثل بازیها ، ستون های مشاوره و بسیاری فنون دیگر ، ترافیک وب شما را افزایش خواهد داد .
سفارش بازدیدکنندگان سایت
بهترین تبلیغ برای سایت شما آن است که یک دوست و یا یک شخص ثالث بی طراف ، سفارش آن را بکند . سعی در داشتن اجزایی در سایت که تا حد ممکن قایل سفارش باشد بسیار مهم است . بنابر این باید راهکاری بیاندیشید تا هر کسی در مورد سایت شما و مضامین آن سخن بگوید. بهترین راهکار برای تشویق مردم به سفارش سایتتان ، داخل کردن فنون بازاریابی ویروسی – مثل دکمه Tell a friend – در سایت است. شما در این روش تغییرات دلخواه خود را می توانید داخل کنید .
حراج
اگر فروش کالاها و محصولات از جمله اهداف شماست ، با استفاده از برنامه شراکت یا واسطه تبلیغاتی اقدام به فروش در حراج نمایید. مزیت برنامه های شراکت آن است که اندکی بعد سایت سفارش شده ای خواهید داشت که از افزایش ترافیک آن سود خواهید برد . اکثر برنامه های شراکت بر مبنای توافق طرفین قراردادی ففیمابین و بر اساس لینک های خاصی از سایت شریک به سایت شما می آید . شما نیز باید در سایت خود نرم افزاری برای پیگردی داشته  باشید تا بدانید که منشا ترافیک سای شما از کجاست . از فواید دیگر این نرم افزار آن است که به کمک آن می توانید حق الزحمه های ارجاعی شرکایتان را محاسبه نموده پرداخت کنید . معمولاً مبلغی را که شما به شریک خود بابت مقدار فروشی که در آن نقش داشته است می پردازید ، این راهکار خوبی است تا از کار دیگران برای افزایش ترافیک سایت خویش استفاده کنید.
استفاده از بازاریابی اجازه ای
از آنجا که قصدتان این است که شرکت خود را در مرتبه بالایی از استانداردهای اخلاقی قرار دهید بنابراین مهم است که در تبلیغ شرکت و محصولات آن، هیچگاه E-mail های مشتری پراکن ، یا Spam نفرستید. دلیل ایجاد فهرست اسامی پستی شامل مشخصات افرادی که به شما اجازه ارسال پیام هایی نظیر تبلیغات و اخبار شرکت را می دهند همین است . در هنگام توسعه سایت وب یک هدف شما باید این باشد که بازدیدکنندگان بیشتری آدرس Email خود را به شما بدهند و بخواهند که در فهرست  اسامی پستی شما قرار گیرند . برای انجام این کار به روش های مختلف از بازدیدکنندگان  سایت خود بخواهید تا با sing up نمودن برای دریافت  خبرنامه ها ، یادداشت های راجع به تغییرات سایت وب ، کوپن ها ، و یا giveaway های جدید دست یابند
ایجاد وفاداری در میان بازدیدکنندگان
را ایجاد وفاداری در بین بازدیدکنندگان آن است که انگیزه های مختلفی در آن ها برای داشتن ارتباط درون خطی با خودتان به وجود آورید و این حس را در آن ها به وجود آورید که  برای داد و ستد با آن ها ارزش قائلید. برای اینکار می توانید در سایت خود بخش "Members- Only" ( مخصوص اعضاء) داشته باشید که تخفیفها و تسهیلات خاصی را برای آن ها قائل شوید. وقتی کسی Sing up  کردن بخش "Members – Only" را انجام دهد  می توانید از او اجازه گرفته نشانی E-mail  او را دریافت کنید تا تبلیغات و اخبار شرکت را از طریق E-mail برایش بفرستد. مردم غالباً دوست دارند با افرادی داد و ستد کنند که از آن ها تقدیر و تشکر می نمایند . برنامه های وفاداری درون خطی رشد چشمگیری داشته است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر